Usuń azbest z dotacją
Dotacja na ten cel zostanie pozyskana z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze. O wsparcie mogą ubiegać się osoby fizyczne jak również spółki, stowarzyszenia, wspólnoty mieszkaniowe, podmioty użyteczności publicznej posiadające tytuł prawny do nieruchomości, na której znajdują się wyroby zawierające azbest.
Dofinansowanie obejmuje demontaż, transport oraz utylizację wyrobów zawierających azbest, koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych nie będą zwracane. Wykonawcą zadania będzie firma wyłoniona przez miasto. Dofinansowanie nie obejmuje osób fizycznych, wspólnot mieszkaniowych, które we własnym zakresie zleciły demontaż, transport i przekazały do unieszkodliwiania wyroby zawierające azbest.
Wzór wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami, można pobrać w siedzibie urzędu miasta przy ul. Podgórnej 22, w Biurze Obsługi Interesanta na stanowiskach nr 5 i 6 lub na stronie internetowej http://bip.zielonagora.pl/procedury/3/479/DOFINANSOWANIE_USUNIECIA_AZBES...
Wnioski należy składać do 15 kwietnia 2020 r.
Szczegółowe informacje o naborze wniosków można uzyskać w Departamencie Rozwoju Miasta – Biurze Ochrony Środowiska ul. Dąbrowskiego 41, pokój 107 lub telefonicznie pod nr 68 475 56 84.
(um)