Od piątku na zakupy do Agaty
Salon sieci Agata wybudowano przy ul. Sulechowskiej 45, naprzeciw hali CRS. Jego budowa rozpoczęła się w sierpniu 2018 r. i trwała niecały rok. To już 27. salon w Polsce. Ma blisko 12 tys. mkw. powierzchni. Jest więc o połowę mniejszy niż największe salony sieci – zlokalizowane w Katowicach i Warszawie-Targówku mają kolejno ponad 27 tys. mkw. i blisko 25 tys. mkw.
Po zielonogórskim salonie oprowadzili nas w czwartek Angelika Anusiewicz-Bochenek i Krzysztof Wadas, zastępcy dyrektora ds. marketingu. Salon w naszym mieście jest dwupiętrowy. Na parterze klienci znajdą ofertę mebli tapicerowanych, dekoracje, dodatki oraz tekstylia. Na piętrze przedstawiona jest oferta mebli ekskluzywnych oraz studia kuchenne i sypialnie. Na górę można dostać się ruchomymi schodami lub windą. Wśród dekoracji wewnątrz sklepu można zauważyć zdjęcia i obrazy winorośli, winnic, a także panoramę Zielonej Góry.
- Zawsze staramy się, żeby wystawy sklepowe nawiązywały do miejsca, w którym salon się znajduje – tłumaczył K. Wadas.
Na kierowców czeka 260 miejsc parkingowych. W sklepie znajduje się blisko 100 boksów inspiracyjnych z przykładowymi aranżacjami wnętrz – salonu, pokoju młodzieżowego, jadalni, sypialni czy kuchni. Poza meblami salon proponuje szeroką ofertę dekoracji i akcesoriów do aranżacji domu, na które składają się m.in. lampy, tekstylia, dywany, czy też akcesoria do łazienki, kuchni i jadalni.
- Dzięki szerokiemu asortymentowi, który zawdzięczamy współpracy z wieloma producentami, wierzymy, że każdy w naszych salonach znajdzie coś dla siebie. Mamy nadzieję, że mieszkańcy Zielonej Góry i okolic chętnie będą szukali inspiracji w nowym salonie – skomentował Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.
Sklep zakończył już rekrutację i w tej chwili nie poszukuje nowych rąk do pracy.
- W salonie jest zatrudnionych około 100 osób. To standardowa liczba przy tej powierzchni sklepu – poinformowała nas A. Anusiewicz-Bochenek.
Otwarciu nowego salonu Agata towarzyszyć będzie szereg atrakcji, m.in. konkursy, w których wygrać można firmowe gadżety. Przygotowana zostanie również strefa dla dzieci, a w niej malowanie twarzy oraz tworzenie zwierzątek z balonów. W weekend otwarcia 28-30 czerwca, na odwiedzających będą czekać upominki, a także specjalnie przygotowana gazetka promocyjna. Szacuje się, że przez trzy dni nowy salon może odwiedzić nawet 20 tys. osób.
(ap)