Cinkciarz.pl wkroczył na amerykański rynek
To pierwsza europejska firma, która podpisała sponsorski kontrakt z tym amerykańskim zespołem.
- Jesteśmy podekscytowani możliwością połączenia sił z branżowym liderem Cinkciarz.pl w celu zaangażowania fanów w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie - mówił Michael Reinsdorf, prezydent i dyrektor generalny Chicago Bulls.
Cinkciarz.pl będzie pełnić rolę Official Foreign Currency Exchange of the Chicago Bulls i uzyska tytuł oficjalnego partnera Chicago Bulls.
- Ta drużyna jest symbolem sukcesu i sportowego ducha walki. Dzielimy te same wartości. To wytrwałość, pracowitość i odpowiedzialność. Mamy podobne marzenia. Dlatego związek Cinkciarz.pl oraz legendarnej drużyny koszykarskiej świata musi zaprocentować – skomentował kontrakt Marcin Pióro, prezes zarządu spółki Cinkciarz.pl.
Cinkciarz.pl otrzyma prawo do ekspozycji swojej marki na elektronicznych bandach, tuż przy parkiecie, oraz emisji reklam wideo przed meczami, do tego dojdzie obecność logo zielonogórskiej firmy na ekranach LED, zamontowanych przy koszach. Ważne będzie także prawo organizacji nocy promocyjnych oraz popularyzacja marki Cinkciarz.pl podczas meczów Chicago Bulls w United Center.
Cinkciarz.pl będzie obecny na internetowej stronie i w aplikacji mobilnej drużyny. Strona internetowa Chicago Bulls jest jedną z trzech najczęściej odwiedzanych stron, ma ok. 3 mln odsłon miesięcznie. Drużyna ma też ponad 21 mln fanów w mediach społecznościowych.
Bulls i Cinkciarz.pl wspólnie zorganizują coroczną zabawę konkursową dla sympatyków drużyny. Nagrodą będzie wycieczka do Europy dla dwóch osób. Zwycięzcy, podczas wyjazdu zorganizowanego w opcji all inclusive, wezmą udział m.in. w wydarzeniu sportowym w Polsce.
Chicago Bulls oraz spółka Cinkciarz.pl stworzą także program szkoleniowy dla dzieci i młodzieży grających w koszykówkę. Zostanie on skierowany do Polaków mieszkających w Chicago.
Chicago Bulls to kultowa marka sportowa. Ma ponad 93 mln fanów na całym świecie, którzy wiernie śledzą bezpośrednie relacje z meczy. Drużyna to sześciokrotny mistrz świata wchodzący w skład National Basketball Association (NBA). Sezon 2015/2016 jest 50. cyklem rozgrywek w historii zespołu i 21. rozgrywanym w United Center. Od otwarcia, w 1994 r., obiekt gościł ponad 40 milionów ludzi.
Firma Cinkciarz.pl od 2010 r. z powodzeniem funkcjonuje w sektorze usług finansowych. Oferuje innowacyjny produkt w całości zaprojektowany i wdrożony przez zespół najlepszych specjalistów branży IT zatrudnionych w spółce. Firma należy do organizacji SWIFT zrzeszającej największe banki oraz instytucje finansowe na świecie.
Cinkciarz.pl wprowadza na międzynarodowy rynek nową markę - Conotoxia. W pierwszej kolejności zrobi to w krajach, w których nie obowiązuje wspólna, europejska waluta. Dzięki licencji instytucji płatniczej, spółka będzie oferować usługi płatnicze i wymiany walut. Marki Cinkciarz.pl oraz Conotoxia będą funkcjonować równolegle. Nie zmieni się identyfikacja wizualna. Logo, kolorystyka i układ graficzny pozostaną identyczne.
Pierwsze akcje promujące starą i nową markę rozpoczynają się właśnie w Stanach Zjednoczonych. Cinkciarz.pl ogłosił niedawno otwarcie pierwszego reprezentacyjnego biura w Ameryce Północnej, w Chicago, przy 401 North Michigan Avenue.
(red)